Pages

nuffnang advert

Search Adamaleesya

Wednesday 11 January 2012

ragam adam & aleesya

alahaiii kesian ank aku,,, demam lg, dh la mmng susah nk makan ubat.. makan pon susah lg minum susu dh mcam kena dera..semoga cepat sembuh ye sayang,, last week smpai trpaksa coll member shiff , coz aku nk off day sbb aleesya merengek2 x mau duduk atau baring sekali pun,, yg die nak berdiri sajerr,, mane la mama ko ni mmpu nak dukung jer aleesya....uuii haii.... smalam seharian duk umah,,sempat la aku wat nasi ayam haha,, lame x mkn,, nasib time tu aleesya x brape merengek,, sbb baru masuk ubat monntott,,ok la leh la masak dengan cepat dn terpntas yg boleh...dh hasil yg sedap walau masak smbil aleesya mengepah2 barang kat dapur tu,,,dusshh dusshh... nak jadi master cheff agaknyer besar nnti...lehh mama n papa tompang glemerr..haaha,,,mimpi smpai ke bintang la plakk kannnn......
nie nak citer pasal anak lelaki ku sorng plak,,smalam sruh mandi sblom g mengaji pnye la susah,, cm kena dera..haiiihhh geramm mama ko di buatnyer,,,kena la jugakk bila kesabaran tercabarr,,, n last tu bila nak g mengaji tu,, panggl2 nak mntak maaf,, aduuhhh kesiann pon ada,,, tp klu x wat cm tu x de pengajaran la plak kann,,, abihh mengaji tu patut blik umah nenek coz depan umah orng mengaji tu,, ni x leh plak si adam ni blik umah kitorng yg jauh dr umah mengaji tu,,, haiiihh ...tau2 tingg tongg tingg tongg... ingt achu die hantar ker,,, upenyer die leh blik jalan kaki,,,sabauuu jer la... coll la mak aku a.k.a nenek die ,, nenek kata adam blom blik,, mak tngah tnggu la nie...hahaha aku trgelak,, manenyer dh smpai umah dh nie...trkejut la mak aku,,,haii budak niehh.....
smalam ustazah die tuisyen ada bg tau die kata die trkejut gak la ,, bila die test adam baca buku die dh pndai baca,, x payah eja2..sbb sbelum cuti sekolah tu die masih lg mengeja,, ustazah adam pon ckap klu die ok,, die nak start bg buku yg biasa untuk budak thun 1... good adam,, smalam ustazah bg kerja skolah matematik,, tambah tolak jer pon,, tp adam leh buat tanpa mntak tnjuk,, tau2 dh siap sruh mama die check...wahhh pandaii anak bujang aku sorng ni,,...tngkatkn usaha ye sayang......
nie la gambar budak demam,, yg x larat nak bkak mata....alahaii kesiann ,,

No comments: